Regulamin wynajmu sali

 Wstęp

Regulamin określa zasady świadczenia usług przez firmę Consensus Joanna Przybyła, właścicielki studia Kalejdoskop Terapie Holistyczne, zwaną dalej Usługodawcą, a każdym podmiotem dokonującym rezerwacji sali spotkań w Kalejdoskop Terapie Holistyczne, Warszawa, ul. Lirowa 26 lok U2, zwanym dalej Usługobiorcą.

  1. Zakres, szczegóły i warunki świadczenia usług zawarte są w niniejszym Regulaminie i na stronie internetowej, przy czym informacje te należy zawsze rozpatrywać łącznie.
  2. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o stronie internetowej należy przez to rozumieć oficjalną stronę internetową www.kalejdoskopth.pl .

Zasady wynajmu sali

  1. Sala spotkań dostępna jest dla Usługobiorców w godzinach 8.00 – 20.00
  2. Rezerwacja Sali dokonywana jest przez Usługobiorcę drogą mailową na adres [email protected] wraz z podaniem pełnych danych fakturowych. Możliwa jest wstępna rezerwacja drogą telefoniczną, pod warunkiem jej potwierdzenia drogą mailową w ciągu 1 dnia roboczego. Brak potwierdzenia drogą mailową przez Usługodawcę jest równoważne z wygaśnięciem rezerwacji.
  3. Bezkosztowe anulowanie rezerwacji Sali możliwe jest 60 dni przed terminem rezerwacji warsztatów kilkudniowych lub dłuższych. Pozostałe warunki płatności przy odwołaniu poniżej 60 dni do wydarzenia, są określone w zawartej umowie. Rezygnacja musi zostać zgłoszona Usługodawcy drogą mailową. W przypadku braku takiego zgłoszenia Usługobiorca zobowiązany jest do płatności za zgłoszona rezerwację. 
  4. W przypadku rezerwacji Sali Szkoleniowej na warsztaty 1-dniowe lub dłuższe Usługobiorca wpłaca tytułem rezerwacji kwotę 30% całej wartości wynajmu. Wpłata ta jest bezzwrotna, bez względu czy warsztaty dojdą do skutku czy nie.
  5. W przypadku przedłużenia czasu korzystania z Sali, Usługodawca uprawniony jest do naliczania dodatkowej opłaty za każde rozpoczęte 30 min. najmu, według cennika wynajmu ustalanego indywidualnie z Usługobiorcą.
  6. Usługobiorca zostanie obciążony pełnymi kosztami naprawy uszkodzeń sali powstałych w wyniku niewłaściwego jej użytkowania.
  7. Nie zezwala się jest odstępowanie godzin wynajmu sali spotkań osobom trzecim bez zgody Usługodawcy.

Warunki i terminy płatności

  1. Płatności dokonywane są na podstawie wystawionych faktur VAT gotówką lub przelewem, z terminem płatności w dniu rozpoczęcia wynajmu. Płatności dokonywać należy na numer rachunku podany na fakturze.
  2. Za dokonanie wpłaty uważa się dzień otrzymania gotówki lub dzień zaksięgowania wpływu na rachunku bankowym Usługodawcy.
  3. W przypadku nie uiszczenia opłat w terminie określonym w pkt.1 Usługodawca zastrzega sobie prawo żądania odsetek ustawowych za zwłokę i anulowania rezerwacji .

Przepisy porządkowe

  1. We wszystkich pomieszczeniach w lokalu należących do Usługodawcy obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych, przyklejania lub przypinania czegokolwiek do ścian.
  2. Użytkownicy zobowiązani są do zachowania ciszy i spokoju.
  3. Usługodawca jest zobowiązany do pozostawienia sali po wynajęciu w stanie, w jakim została przekazana.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest do terminowego regulowania swoich zobowiązań wobec Usługodawcy.
  5. Usługodawca nie odpowiada za przedmioty pozostawione w wynajmowanych pomieszczeniach przez Usługobiorcę.
  6. Dokonanie rezerwacji sali oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  7. Regulamin obowiązuje od dnia 11.02.2023 roku.